Thursday 3 March 2011

sakit

Hai.. ;)


emm la ni kan ramai yg selsema + batuk + demam etc
ini di sebabkan faktor cuaca yg berubah2 (wah dh mcm pbaca cuaca lak gtu)
kat KL ni kdg ujan kdg panas terik...
yang aku ni lak kan travel dr Putrajaya => KL => Putrajaya
so nak xnak..ujan ke ribut petir ke terpaksa jugak redah kan
al maklum la ank d sana...sian die klu amik lmbt
disebabkan oleh perubahan faktor cuaca itu aku pun telah di jangkiti penyakit yang seperti di atas (cewaaahhh)..la ni dah seminggu aku x sihat2 lagi,ank aku pun dah terkene jangkitan ni..sian die kene selsema..klu dh selsema kene la mkn ubat..bile nk bg die mkn ubat..haiii punyaaalaaa AZAB nye
sgt2 PAYAH..!!serious beb..aku dh x tau dah camne nak bg die MAHU makan ubat...
Kdg tu sian gak kat die..tp nak wat camne klu nk tgu selsema tu hilang sdiri mmg berzaman le..
Moga2 aku + fD sembuh sepenuhnya... i dah x tahan rs nye ni..tp agknye ni la ms nye tuhan nk CUCI dosa2 kecil aku kot xpela klu gtu i redha je..wallahualam ;)

No comments:

Post a Comment