Monday 21 March 2011

Belimbing buloh..

hai..



bunga kantan ni leh la aku wat msk asam pedas..terangkat weh


masam x terhingga..tp sedapppppp ;)

arini aku dpt belimbing buloh & bunga kantan dr office mate dkt cni...TQ cc M ;)
dh lame xmkn belimbing buloh...selalunya bnda ni d gunakn dlm masakn mcm msk lmk cili api or asam pedas..terliur beb klu d kenang rupe menu tu...Aku dh lame xmkn ,dolu2 klu jumpe mkn cam gtu je..klu nk lg syioookkk pe lg wat sambal kicap tenyeh dgn cili api pastu ltk gula ckit..so ble tkenang kan zaman dolu2 tu pe lg peluang yg ade jgn d lepaskn..ye tak?aku bedal la 2-3 biji..peggghhhhh maasaaaammm die mmg wat aku trangkat..bestttt dan sedapppp walaupun xde kicap ttp aku mkn juga...member2 aku kat cni geleng kpala je tgk aku wat aksi tu..ekeke ;)

No comments:

Post a Comment