Thursday 17 March 2011

Lambakan Kerja

Hai semua ;)

Lama gle kan x de N3 baru? knp? aku bz gle weh...kerja melambak2..x surut2
camne?korg pun x kisah kan...ms byk2 kerja camni la pulak my doter x sihat (demam)..smpi serba salah nk cuti jg die or keje...aku TERPAKSA gak dtg kerja sbb teringat kan keje yg melambak tu..n semuanya perlu d settel kn dgn SEGERA (teringat2 aku dkt ank aku yg demam tu) "sorry eh sayang, mama terpaksa" ;(
(dan2 tu la ank aku dok bmanja2 dgn aku) bukanye aku x syg die tp ntahla..walaupun keje tu bukan lah leh bwk mati tp sememangnye aku rs bertanggungjawab dgn bebanan kerja yg aku tinggalkan tu...sedey bile tkenangkan balik..tp nasib baik la my doter demam x panas sgt..lewat pagi dh kebah (tq mama yati -pengasuh fD) moga mlm nanti die x demam lg ;)

No comments:

Post a Comment