Thursday 17 March 2011

beratnyaaa!!!


Hai..

Tolonglaa camne nih nk turunkan berat bdn aku yg semakin meningkat...cewahh
walaupun x byk tp aku x suka benda ni tjadi!!!sbb nye dh nek melebihi yg aku idamkan..
idamkan?ehehe...mesti korg kata aku kan kurus klu naik xpela..tp aku x suka la sbb nek byk sgt..5kg tuh
mcmane nk turunkan nih?...ape...kurangkan makan?



aku mmg dh cuba utk kurangkan makan..tp mungkin salah kot diet aku ni (sbb men2 - x serius)
tp skrg ni mmg dlm usaha utk menurunkan berat ni..klu x dpt turun 5kg..1-2kg pun ok la (mcm terdesak je kan) ehehe....mlm mmg aku dah x makan (klu mkn pun mkn buah jek)...klu bfast aku mkn (heavy) lunch x mkn leh gtu? agk2 kn berjaya ke diet aku ni.. ;(

2 comments:

  1. ala...ok la tue. xde la keding sgt.ahaks
    meh sini bagi kat aku skit dagingnye. aku niey plak y semakin kurus. pening nk nek kan berat :(

    ReplyDelete
  2. OK la tu?waaaaaaaaaaaa ;( sedey!!
    mai la amik daging + lemak2 aku ni ckit
    ehehe...ni yang berkobar2 nk g gim kat KBS ni..ehehe

    ReplyDelete