Sunday 20 March 2011

sabtu~KU

Hai,

Slm percutian..cewah bkn ke cuti sekolah dh nak abis...this monday mula la balek jem yg tdk berkesudahan...sekolah2 penoh dgn ibu bapa pd waktu pg mhtr ank ke sekolah...so aku nk citer nih..smlm pengasuh lama fD dtg umah mau pinjam fD dengan besar atinya aku + hubby setuju...pg tu aku berkira2 nk g opis la,settle kn keje pe yg ptt kan..tp d sebabkan pgasuh dah curi fD so my hubby pun kebosanan keseorangan d rumah n berjaya memjuk aku supaya x g opis..so aku pun x nk le jd wife yg durhaka kan..ehehe

Disebabkan fD dah xde..ktorg pun pe lg mengambil kesempatan keluar utk mengisi waktu2 yg kosong itu..mula2 g warehouse VOIR kat balakong tu..de la rembat belt 2-3utas (eh utas ke..ntahla weh!) ok la warehouse tu i bg 2.5 * je..sbb nye bnda tu dah dkt seminggu dah sale nye..jd yg  tgl pun ala-ala jela kan..byk jgk bj yg cantik2 tp x kose la aku nk mencari sbb menimbun sgt nk punggah2 baju2 kat c2..hege mmg murah dr rm1-rm15 kot e2 pun rsnye yg paling mahal le...



ok lepas g warehouse tu g lak MAPEX kat midvalley..Pameran hartanah...konon2 la nk g usha umah2 klu de yg bkenan..mmg byk umah yg aku bkenan kat sana tp pergghhhhhh hege die xleh tahan kebanyakanya 200k dan keatas (tgk gak la location kat ne) melecet2 kaki aku ni bjalan mencari2 umah d ctu "ble la dapek boli umah ni ha" lepas dah selesai semua g la pulak tawaf midvalley..d sebabkan aritu 19hb aku pun g la melantak kat 1901 sbb nye setiap 19hb die de promo utk regular size new york chicken hege base rm5.99 klu promo rm2.99 haa kan byk beza tus..aku pun beli 3 haaa lg satu air pun die charge rm1 je..so aku bedal 2 ~tkejutz kan ehehe lapar banget beb..x bfast pg tus sian i ...smpai mamat 1901 tu ckp aku ni kuat mkn..ada aku kisah ke???jnji aku kenyang...ekeke






ni la febret menu aku "NEW YORK Chicken"

lepas dah mkn2 g la sambung cuci2 mata kat midvalley..then igt nk g tgk Merong Mahawangsa tu tp teringatkn dkt ank lak..yela akak yg pinjam ank i tu kata nk htr ptg..so balek le..aleh2 tgu punya tgu ank aku balik dkt kol 9pm..leh gtu?waaaahhh klu aku g tgk wyg td dah abis pun citer tu..rupe2 nye ank aku ni g jenjalan kat seremban..ceh..igt dah mlm2 xde la kuar..aleh2 my hubby ajk g Bangi sbb de p.mlm lak mlm tu..pe lg follow jela....sian ank mama dh penat2 pun tpksa ikut kuar lg ehehe ;)

No comments:

Post a Comment