Tuesday 1 March 2011

pengasuh

Hai,

Haa ni aku nk citer psl my doter (fD-Fatin Damia), hari ni die dah d jaga oleh pengasuh yg baru..pengasuh yg lama x dpt jg die d sebabkan nk berpindah...so mcm sedih gak la kan (yela sebelah umah je wei) tp de hikmah bnda ni sume tjadi..Pengasuh lama aku mmg tip top..die jenis x berkira le..suke bwk ank aku bjalan, beli e2 ini utk fD..klu die g melancong slalu le de bnda die bg fD..kadang nek segan lak aku..leh d katakan lebih byk brg2 fD dkt umah die sumenye die yg beli sendiri..tp itulah kan die jg ank aku sorg je..so fD x de member..

Emm start bln 3 ni aku htr fD ke pengasuh baru jauh sikit le (dekat sebelah blok aku)..tp yg best die de 2 org ank & kdg2 die jg gak ank org len..so my doter leh le berkawan dgn dorg kan..ehehe aku harap sgt pengasuh br ni OK2 aja..sekian ;)

No comments:

Post a Comment