Wednesday 28 September 2011

TUA bukan bermakna x perlu hormat yang MUDA

Assalammualaikum... :)


Pagi2 hati dah panas...mood aku yg berbunga pagi2 td dh jd bkecai sebab nya ...........


ada seorang hamba Allah ni minta tlg dgn aku pasal servis dia - ms mtk tlg bukan main manis lg ayat...bersopan santu siap borak bagai tanya itu ini ...tp bila aku kata aku x dpt buat sbb kene refer bahagian lain utk tlg terus aku d maki hamun...knp? salah kah aku?? dah la d maki...maki....maki aku pastu terus letak phone...Ya Allah knp la biadap sgt org ni (yg x leh tahan hamba Allah tu umornya 55 thn) mana la pergi adab nya tu?


Benda kecil yang remeh temeh mcm ni boleh tolak ansur leh jd mcm ni....x pasal2 air mata ni berguguran...
xpe lah mungkin ni bahagian aku...bahagian dia aku pasti Allah swt akan balas.... :(

No comments:

Post a Comment