Tuesday 6 September 2011

merata cari botol susu yang sesuai utk si cilik

Assalammualaikum... :)


So arini nk citer pasal botol susu...al maklum la dah ada ank ni kan..of coz la botol susu adalah yg paling PENTING sekali utk si cilik kannn...klu xde botol susu leh jd haru biru jd nye...


so aritu aku pun mencari la botol susu yg br utk c fD ni...cr punye cari terjumpa la botol ni BPA Free tau




yang paling best nye....tgk bwh ni


ada HALAL lagi...
so aku pun beli la nk TRY....
haa ni bentuk botol nye


besor pun besor...
sng nk wat susu

aku xtau la sejak bila de botol halal ni ke aku yg ketinggalan ni...
tgk kat botol tu siap de certificate SIRIM lg...
harga botol ni mahal tu x mahal le dlm RM 27 je klu aku x silap



ni puting botol susu nya...harga dlm RM9.90 je

bagi aku x mahal la mcm jenama2 botol yg len...tp aku dgn sng ati amik je botol ni sbb nmpk cop HALAL tu..mencari HALAL itukan FARDHU...
so xde la nk ragu2 dh skrg ni......
fD pun suka botol ni.....  :)









No comments:

Post a Comment