Thursday 8 September 2011

pilu rasa hati nk tinggalkan ank dara sorang tu

Assalammualaikum... :)


malam ni aku kene hadiri kursus di Langkawi...alahai pilu nye hati ni..yela pertama kali ni nk berpisah...berjauhan...semalam de la bgtau si cilik tu ntah die faham ntah x...tp lepas je aku abis ckp die terus peluk aku dgn erat...bergenang air mata aku ni....haihhhh dah2 jgn nk emo sgt OK 


Malam ni pukul 9.30 bergerak ke Langkawi...dan katanya balik ke KL petang Ahad...apela aku ni lom smpi lg Langkawi dh citer nk balik kan...nmpk sgt ati ni x nk g sana...aku dh mcm MUAK le g sana...masuk ni dh 4x kot g sana....tp nk wat cmne kan..kang klu x g LAIN lak citer nye...silap aribulan kena d TUKARkan pulok...jadi  aku kenalah PASRAH + REDHA


Tapikan mungkin bnda ni ade hikmah jugak...mungkin dgn cr berjauhan mcm ni si cilik tu dpt berhenti BF..umur die pun dh 2 tahun...harap2 bila aku balik nanti xde la die nk BF lg....

mama akan rindukan kamu sayang....jaga diri lek lok ye..muahhh :X

Doakan saya SELAMAT PERGI dan SELAMAT PULANG ye.... :)



No comments:

Post a Comment