Thursday 22 September 2011

Laksa Kuala Perlis vs Laksa Kedah

Assalammualaikum... :)


Okey masa g Langkawi aritu sampai jeti Kuala Perlis dlm pukul 5.30 pg...lepak sat...solat suboh pastu perut pun lapar then cari la makanan untuk d santap..dekat jeti tu ada restoran yg dah buka awal pagi...so pagi tu aku sarapan LAKSA okeh...aku mmg suka mkn laksa...tp laksa kat situ cair la tp sbb aku suka laksa aku mkn jugak huhu..abis licin


ni gambar depan restoran tu bersama member2 kursus yg lain 




Haa tadi tu cerita masa sampai jeti nk g Langkawi..la ni nak cerita masa nak pulang ke Kuala Lumpur...masa tu jam dlm pukul 6.30 ptg  member2 dalam bas ni semuanya dah lapar termasuk la aku...tiba2 jalan jem pulak ...masa tu ternampak pula kedai tepi jalan apa lagi minta la driver bas berhenti sebab nk melantak...okeh menu yang aku cari dah tentu la LAKSA okey...kat situ ada dua kedai, satu kedai kecil satu lagi kedainya besar...so aku pergi kedai yang kecil tu mencari laksa...alhamdulillah ada...pak cik kedai kata self service sebab wife dia g solat rasanya...so masing2 ambil la laksa sendiri..bila makan wahhhhhhhhhhh sedappppnyaaaaaaa.....aku hirup kuah dulu sampai abis pastu tambah lg kuah (dgn kebenaran mak cik kat situ ok) pastu br la mkn bersama laksa.....kenyang sampai ke malam :)


ni la kedai nye dekat Laksa KM8, Kg. Padang Lalang, Alor Janggus, Kedah


ni geng2 mkn laksa..murah + sgt PUAS HATI beb :)


No comments:

Post a Comment