Thursday 16 June 2011

KL Gangster movie...

Assalam... hai ;)


Nak citer ni,hari sabtu minggu lepas aku g tgk movie citer KL Gangster, sorry la ye citer ni dh bkurun lamanya tp aku br nk wat entry psl ni...(tp ada aku kisah ke?) g tgk movie pun secara kebetulan mula2 pg tu igt kan nk g wat OT pastu tetibe pengasuh lama my doter rinduuu sgt dgn die pastu die pun melarikan fD jadi tinggal la mama+ayah fD terkontang kanting..haa bile dh de peluang ni pe lagi aku pun batalkan hasrat nk g Opis tu then aku ajk la husband aku g tgk movie...dr awal lg mmg nk tgk KL Gangster akhirnya tercapai jua...g tgk kat the mines tayangan yang pertama sekali kol 10.45am gtu...gile awal kan...hahahaha tp hampir penuh jugak la cinema tu bkn men lg penangan KL Gangster ni..citer ni menarik tertarik & deBOooM (bg aku la,xtau la korg)..citer ni de sedikit komedi so x de la bosan dgn aksi je kan

Aku x nak la citer psl jln citer movie ni...bek korang g tgk..rasakan sendiri penangan KL Gangster ni...

No comments:

Post a Comment