Wednesday 8 June 2011

cuti sekolah = kenduri kahwin yg x abis2

Assalamualikum... ;)


fuhh berabuk blog ni....siap de sarang labah2 lg..x update ntah zaman bile pun aku x igt dah..hahaha cuti sekolah pun dah nk abis kan..klu citer bab cuti sekolah pe lagi ramai le kawan2 kita yg teringin nk tamatkan zaman bujang mereka so byk la kenduri kahwin yg kene attend...aritu aku dpt 3 wedding event utk ari sabtu & 1 event utk ari ahad...klu dpt invitation 1 event dlm sehari ok la kan xde la kalut sgt...ni smpai 3 & akhirnya aku BERJAYA attend sume majlis tu cuma xdpt nk jumpa pengantin jela ..knp aku rajin sgt nk g eh?sbb nye kan ketiga2 majlis ni sumenye amat penting bg aku..1st jiran aku kahwin (kat umah mak), 2nd kwn sekolah aku lak kahwin, 3rd x officemate husband kahwin (dolu pun aku keje kat tmpt yg sama)...so mmg kene jgk pergi..xpe la nk memeriah kan majlis tu kan...so sabtu & ahad aku memenuhi masa aku dgn g kenduri kahwin org so ari isnin aritu aku pun MC..hahaha sbb perut ni dah x sesuai utk mkn nasi briyani lagiii...kih3 (bk nk slhkn majlis tu ok..jgn le amik ati k)


~ Selamat Pengantin Baru dan semoga di rahmati Allah selalu buat 
    ~ Waniey & suami...
    ~ Azimah & suami..
    ~ Wan & isteri..


semoga berbahagia selalu & tabah mengharungi kehidupan baru ;)




(tetibe teringat zaman2 baru kahwin dulu..ekekeke..jgn mrh aaa tetibe letak gmbr kawin aku lak hohohoho ) 

No comments:

Post a Comment