Friday 10 June 2011

Ape nk aku cerita kan nih???haaaaa....dah dpt dh :)

Assalam..

arini idea nk conteng blog mmg xdak...tp tgh2 dok korek2 n pk kan tetibe br la idea tu mariiii...emm sebenarnya semalam aku br g 1 kursus ni.."kursus mengelak dari menjadi mangsa" lebih kurg gtu la, 
aku x igt sgt tajuknye (br g smlm dh lupa) huhuhu
kursus ni d ketuai oleh Master Saiful drpd Kickstart Academy,kursus ni byk beri tunjuk ajar kpd peserta ttg cara2 utk mengelak diri drpd menjadi mangsa sesuatu jenayah..walaupun mcm akuu yg de suami ni xsemestinya dorg leh protect diri aku setiap masa n de jugak beberapa kes yg dh terjadi kan para2 suami @lelaki ni x kuat utk menangani situasi serangan@jenayah...master tu ckp siap de kes yang suami @ lelaki ni KELU selama 1 jam smpi polis dtg pun die x leh ckp pape...pastu de lak yg PENGSAN & de jugak yang TERGAMAM & KAKU tgk kejadian tu berlaku depan die walaupun mangsa tu adalah isteri @ahli keluarganya sendiri.. mcm2 tips yg di beri dlm kursus ni(rs mcm nk citer je sumenye kat cni,tp kang korg boring lak) cth nye mcmane cr nk mengatasi dr d serang, d rogol, d serang dgn senjata.....aku pun tidak terkecuali menjadi "mangsa" smlm..bayangkan la tetibe de sorg laki serang aku dr depan pastu cekik aku lak tuh...walaupun ms tu aku terkejut (sempat lg ketawa lak ms tu)  tp seb bek dpt gak aku jatuhkan "penyerang" tu mood bangga gila okeh...hahahaha

(balik je dr kursus semalam terus aku citer dgn hubby..siap wat demo lg...semangat woooo)

klu nk tau lg korg add lah KICKSTART Academy

No comments:

Post a Comment