Wednesday 11 May 2011

kalaulah aku suri rumah sepenuh masa...

Assalam...hai :)

knp dgn aku ni tetiba je nk jd suri rumah..haa ni sbb nye dah x larat nk bdepan dgn keje yg melambak kat opis ni..x surut2 aku tgk..e2 yg tetibe terPK klu la aku jd suri rumah sepenuh masa syiookk nye...tp nk d ikutkan klu aku jd suri rumah sepenuh masa pun keje kat umah tu mmg la byk pun..kannnnn..tp aku suka jd suri rumah sbb nye...

  • aku leh kemas umah ikut suka masa aku... :)
         (xyah nk PK bangun pg2 nk bdepan dgn jem bagai nk g keje)
  • hari2 aku leh masak...aku mmg suka memasak :)
         (n dapat la cuba resepi2 baru kann..i loikee)
  • byk masa tluang utk anak aku..e2 yg paling berharga sekali :)
          (xpyh dah nk htr kat nursery & xyah nk risau keadaan die kat sana) 
  • dgn cara ni leh la berjimat kan...xpyh pk pasal duit nursery,duit makan,duit tol & minyak & etc :)

Dulu kan mak aku x bkerja pun ada ank 7 lagi..ayh pun keje sendiri je..dpt jugak hidup tp e2 dulu kan nk d bandingkan sekarang ni...tp kalaulaaa aku leh jd suri rumah sepenuh masa syiookkk nyee..korang pun mungkin de terPK bnda yg sama mcm aku kan :)

No comments:

Post a Comment