Friday 6 May 2011

buah hati pengarang jantung

Assalam... :)
arini nak cerite pasal buah hati pengarang jantung sy...


.....................................................................

.............................................................

...............................................

................................

...................

......

..


" hai saya fatin damia..saya lah buah hati pengarang jantung mama  ;) "


So..ni la ank kesayangan hamba, sekarang ni dah menjangkau umur 1 tahun 9 bulan..kejap je ms berlalu kan dah dekat 2 tahun die muncul dlm hidup aku..membawa sinar kebahagian..teringat tika br lahirkan die,sgt menyentuh perasaan aku yg br bergelar ibu..kdg2 terasa sgt2 RINDU dgn die..walaupun setiap hari bjumpa tp ms kdg2 x mengizinkan utk bmesra dgn die kan..al maklum la aku ni bkerja..rugi nye masa2 aku tu (terasa mcm nk jd suri rumah sepenuh ms je)...dah dah dah xnk r emo2 sgt..ehehe

nk update perangai / pael terbaru fD

* fD ni suka sgt dgn lagu InsyaAllah by maher zain tu - lagu2 maher zain lain pun die suke
   -klu naik je kereta bnda pertama die wat amik CD maher zain tu suruh mama die pasangkan
   -bile je dgr lagu tu terus ajak mama+ayah die nyanyi sama2.. ;)
   -kdg2 klu die nk tdo aku dodoikan dgn zikir/tasbih tp die leh lak...
    (mama,nanak..nanak..InsyaAllah..InsyaAllah)- leh lak demand gtu :)

*fD ni suke sgt nk berkawan
  - slalu wat muka mengoda die tuh..(nk ayat la tu soh kwn dgn die)

*fD ni suke sgt menari
  - mungkin d sebabkan die suke sgt tgk "high 5 " yg kat ntv7 tu..
  - klu aku nk amik die dkt umah pengasuh..nmpk je aku terus die menari (ala2 comel gtu) hahaha
  - tp kan die pndai lak menari ikut rentak lagu tu..(mama x suka la fD jd penari bile besar t)

*fD ni pandai pujuk orang (lagi2 mama die)
  - agk2 klu die wat slh kan (die cube utk pujuk aku..klu x lut jgk die pun wat muka seposen n terus kiss pipi ) aku ni pun keras ati la pulak mcm budak2 la aku ni..ehehe


ape pun baik buruk perangai anak mama ni..tetap mama sayangggggggggg sampai bila2...

Selamat hari ibu semua :)


  
 



No comments:

Post a Comment