Tuesday 17 May 2011

Bila pergi opis waktu cuti...

Assalam...hai


Haaa wat pe tuuu???cuti lagi kan rini (wesak day)..tp aku pg2 dah g opis...hahaha..keje sgt2 melambaks,dgn penuh azam dtg opis supaya dpt meringankan ckit beban keje tu,keje aku ni guna sistem..klu waktu hari pejabat mmg la sgt lembab..waktu cuti2 camni la sistem tu laju ckit...arini pg2 lg pengasuh fD yg lama (mak fD - kak Nor) dah dtg umah nk pinjam fD..pe lg budak kecik tu pun sgt suka la bile mak die dtg,sian mak fD tu dr last 2 weeks lg die nk pinjam fD syik x dpt je,bkn nye aku x bg tp aku pun nk merayau jugak dgn fD (sbnrnye bz ckit al maklum la byk kenduri kendara kwn2 yg kene attend) bile budak kecik tu dah ngikut mak die tu kan..aku pun pe lg dtg le opis..x smpi ati nk mninggalkan hubby yg keseorangan (sbb tu la die ngikut) tp die g singgah umah mak yg x jauh dr opis ni..sian lak die klu tgu aku wat keje kat opis ni..yela mesti die BOSAN t kan...so arini..aku ank beranak ntah kemana2 je g nye..hahaha..lantak la labuuu jnji bahgia..ngee~ :)

Dahla aku nk balik ni..otak dah x leh nk pk dah ni..i need rest!

No comments:

Post a Comment