Sunday 10 April 2011

mat saleh

Hai..sihat ke semua? ;)

emm smlm aku jenjalan kat one utama..dah penat bjalan aku pun lepak la ddk2 sat sambil surfing tenet,my doter?aku biakan die berlari ke sana cni sbb die dh xleh dok diam dah kekadang sesuka ati die nk ddk kat tgh2 jln,mcm la shopping complex tu die punye lak emm lantak le jnji ayah die yg dok layan die ekeke....tgh asyik dok layan tenet tetibe de sorg mat saleh ni (eh die pompuan la so panggil minah saleh kot..ekeke) datang kat aku...tkejut la aku,tetibe je kan..pastu die kata "ur little child so cute" aku pun tcenggang la..tp sempat la ckp tQ..then ktorg borak2 ckit....pelik kn camne die tau tu ank aku sdgkan ank aku tu dok bkeliaran jauh dr aku??tetibe la aku baru perasan yg aku n my doter pakai bj sepasang (actually br balik dr kenduri,so pakai bj kurung sama le)..tp kn yg musykilnya knp die x ckp aku cute???hahahahaha.... daaa ;)

No comments:

Post a Comment