Tuesday 19 April 2011

balik kampung...

Assalam...hai.. :)

Ari tu aku de balik kg..(my hubby nye kg) kat skinchan..walaupun dah dkt 2-3minggu tp aku x kisah..aku nk jugak update!aku suke balik kg hubby aku sbb nye?

sebab kampung die de....
  * sawah..
  * laut (walaupun x leh mandi kan..tgk je pun ok)
  * ikan (sbb murah2 kat sane n FRESH)

balik pun x lama...tp balik reramai le (dgn mertua n ipar i sekali)...klu balik reramai kan BEST..smpi je kat kg pe lg g shopping ikan dulu..nk wat sesi bakar membakar (my hubby yg request) katanya klu balik BP (batu pahat) syik wat BBQ je..die pun nk merasa kat kg die..aku pun OK jela..ape ada hal kannn..menu ikan bakar guna ikan geruk2 (eh betul ke spelling aku ni)..dan lain2 korg tgk la eh 

ikan yg sedang d bakar



kerang bakar


jagung rebus
(pastu adik ipar wat cup corn ~ layaannn)


syiookkk weh...makan sambil melihat keindahan alam sawah yang terbentang luas...


cantik kan pemandangan nih..
dgn angin yg bertiup sepoi2 bahasa gtu
inilah ciptaan Allah Maha Besar



tgk gmbo ats ni (nk jgk enterprem)
my hubby dok snap..ms aku dok ralit tgk sawah (yg sgt menyenangkan ati ni) ;)

2 comments:

  1. perghhh
    sume sedap yang kat atas tue
    makan pns2 sambil menikmati pemandangan y tersangatlah indah tue
    terbaek wok!!

    ReplyDelete