Thursday 9 February 2012

1st February 2012

Assalammualaikum... :)


1st February 2012 = Hari Wilayah Persekutuan


Jadi aku yang kerja di Putrajaya ni dapatlah cuti walaupun jatuh hari rabu kan...
tapi aku tetap pergi office hari tu dapatlah selesaikan kerja-kerja yang tertangguh tu...untuk tidak menghampakan niat suami tercinta yang nak sangat naik Cruise Putrajaya itu jadi aku turutkan lah kemahuannya...memandangkan hari tu ada promosi separuh harga
wahHhhhhh jimat...jimat..jimat hahahahaha 
jadinya kami pergilah sekeluarga dan bersama rakan sepejabat aku


di ruang atas cruise putrajaya
view putrajaya...

my hubby + damia yang happy sangat... :)


haaaa itulah office saya...ce teka yg mana satu? ehehe


oppss lupa pula nak beritahu harga tiketnye
kalau hari biasa RM30 
jadi masa tna pergi tu kan ada promosi separuh harga
jadinya RM15/seorang sahaja 

Kalau datang Putrajaya naiklah Cruise kat sini...pengalaman yang menarik 
Kalau nak lagi menarik kan sewa satu cruise tu leh la berdua-dua an dengan insan tersayang...leh wat aksi-aksi macam dalam filem titanic gitu huhu :)

No comments:

Post a Comment