Tuesday 12 July 2011

pesta B U N G A

Assalammualaikum...

lama gila la x update blog ni..mengapa?jwbnye NTAH la...mcm xde mood lak nk update huk3
byk gle citer yg nk share nih tp satu2 la dulu ye..ok korg tgk tajuk kali ni pun dah tau kan aku nk citer psl pe...aku ni dh ddk putrajaya dekat 3 tahun tp sekali pun belum pernah lg jejak kan kaki kat PESTA BUNGA tu..so tahun ni aku nak la jenguk pe yg best sgt ke kat c2? dolu2 x g sbb fD kecik ssh nk bwk sana cni..

aku g sana pg ari ahad,mula2 nk g ari sabtu tp hubby mls nk kuar lak..so g la pg tu (cuaca mendung aja,so x panas la) g pun ms tu dh lewat ckit smpi sana kol 11am camtu..base la byk le keta waktu tu parking pun penuh...2-3 kali round br dpt parking..seb bek no

mmg SYIOOKKK gle beb kat c2..selain dpt lihat bunga kan (tp bermacam2 bunga) rs mcm x caya bunga ni de mcm2 bentuk & warna..kat sana jugak de la pameran drpd peserta luar negara yg dah deco bunga2 tu..tahun ni tema nya bunga mawar...sgt2 cantik..jom cuci mata tgk gmbo bwh ni :)

aku suka bunga ni..ape ek nama bunga ni??

Jalur Gemilang dr bunga mawar :)
sgt kusyuk tgk bunga itu..


budak kecik ni dh penat ;)


posing ckit ank beranak ~ fD muka PENAT


ular pun ada tau...fD tercenggang tgk ular ni

ni bunga lily eh..kan?


ni klu x silap dr peserta canada


yg ni x igt dr mane tp tgk tu carpet tu dr bunga tau..klu la ruang tamu aku cam gni..syiookkk :)

dgr khabar tahun ni ade gak perarakan waktu malam (bot bunga) kat tepi tasik tu siap de bunga api lagi...klu de ms t aku nk g belah mlm lak..jom kwn2 kita g sekali :)

No comments:

Post a Comment