Friday 11 November 2011

fuHhhhhh.....

Assalammualaikum... :)


fuhHhhh...fuuuHhhhhh...abis la dah berabuk blog ni...dah nek bersarang dah...lama beno tak meng'update'...
nak kata bz beno xde la sangat...knp ek aku x update....??? soklan ni x dpt nk d jwb...

Ok...nk cerita ckit...tp pasal ape eh? hurmmmmm....
haaa baru aku de idea...ekekeke
awal oktober aritu ade pergi Kuching, Sarawak...pertama kali jejak kaki kat sana...
bukan bercuti tapi ade kerja kat sana....sorry r citer ni dah lama tp aku nk share jugak :P

Masa sampai Kuching, hujan lebat sangat...masa dalam flight pun bergegar2 badan ni haaa TAKUUTTT bunyi petir bagai...Alhamdulillah akhirnya selamat jugak landing...d sebabkan pergi sana atas sbb kerja kan so x byk masa la nk berjalan + cuaca yang x menentu musim HUJAN kan...

Walaupun hujan tapi tetap jugak sempat g Dayang Salhah kek lapis...sempat jugak beli ikan terubuk masin tp x beli dkt satok pun (sbb masa yg terhad kan)...makanan popular kat sana pun sempat gak aku merasa mcm Laksa Sarawak & Mee Kolok (sedap nyee) tp aku x de la snap gmbr kan...


masa ni kat airport nk balik dah
...posing dolu dgn hasil pembelian kek lapis...wahhh gtu
ni je la gmbr yg de yg len2 mls nk upload ok...ehehehe jgn marah... :)


No comments:

Post a Comment